måndag 8 augusti 2016

Band Of Horses - Why Are You OK.

Härligt! nu är jag tillbaka efter fem veckor semester, på semstern har jag bara lyssnat på alla härliga låtar från listan 2016 GOU MUSIK.
På torsdag kör Way Out West igång. Lite konstigt att 10 års jubilera med så dålig line-up, var är dom stora bra banden? Men det blir säkert väldigt bra ändå, många bra band och många nya att upptäcka.

Dagens musiktips kommer från Band Of Horses, innan sommaren släpptes deras femte studioalbum Why Are You OK.

Band Of Horses - Solemn Oath.
Band Of Horses - In A Drawer.
Band Of Horses - Throw My Mess. 

2016 GOU MUSIK 

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till verkligheten! Jo, lite tunt startfält i år. De här siktar jag in mig på i år. http://poplistan.blogspot.se/2016/08/way-out-west-vilka-vill-jag-se.html Vi ses i skogen, Claes

    SvaraRadera
  2. Tackar, självklart ses vi där bra musik spelas.

    SvaraRadera